Lightscape

Komunikaty prasowe

Przedsiębiorco, wykorzystaj crowdfunding! Bezpłatne warsztaty networkingowe w poznańskim Idea Hub

15 lutego 2018, 12:16, Lightscape

Według najnowszych badań StartUp Polska, bardzo mała liczba, bo jedynie 11 proc. polskich startupowców w 2017 roku zamierzało sfinansować swój biznes korzystając z crowdfundingu. Spotkanie poruszające temat korzyści płynących z crowdfundingu, już w najbliższy czwartek, 22 lutego o godzinie 18:00 w poznańskim Idea Hub. ...

czytaj dalej

Biznes na wrotkach w jednym z najkreatywniejszych miast Polski. Spotkanie networkingowe w łódzkim Idea Hub

15 lutego 2018, 11:53, Lightscape

Kino 4D, papugarnie, escape roomy… chociaż w Łodzi jest wiele interesujących miejsc do spędzania czasu, mieszkańcy miasta ciągle odkrywają nowe rozrywki. Przykładem takiego miejsca jest pierwsza w Łodzi wrotkarnia – KołoWrotki, której założycielkami są Patrycja Miarka oraz Anna Szawara. ...

czytaj dalej

Miasto (od)nowa

12 lutego 2018, 11:16, Lightscape

Liczne plany rewitalizacyjne, na które Łódź uzyskała setki milionów dofinansowania, kolejne otwarcia siedzib globalnych firm, które dały pracę tysiącom łodzian czy szereg nowo powstałych i planowanych inwestycji w Nowym Centrum Łodzi sprawiają, że miasto po erze włókiennictwa kolejny raz złapało wiatr w żagle. ...

czytaj dalej

Prawie połowa konsumentów rezygnuje z zakupów online, bojąc się o bezpieczeństwo swoich danych

8 lutego 2018, 09:30, Lightscape

Według międzynarodowego badania przeprowadzonego przez Ipsos, blisko 50 proc. konsumentów rezygnuje z zakupów online ze względu na obawy związane z bezpieczeństwem dokonywanych transakcji. Jeżeli chodzi o polskich internautów, ten odsetek jest jeszcze większy, bo aż 4 na 5 osób boi się robić zakupy w sieci ze względu na ryzyko stania się ofiarą cyberprzestępstwa[1]. ...

czytaj dalej

Wypromuj swoją firmę na Instagramie - bezpłatne warsztaty w łódzkim Idea Hub

6 lutego 2018, 08:58, Lightscape

Według badań Iconosquare Instagram 2015 Study, aż 70% użytkowników wyszukuje instagramowe profile marek. Połączenie niskich kosztów działań z obecnością grup docelowych, czyni serwis jednym z potężniejszych narzędzi do komunikacji i promocji dla firm. ...

czytaj dalej

Adrino rozpoczyna współpracę z Meetrics w zakresie pomiaru widoczności reklamy mobilnej

31 stycznia 2018, 10:00, Lightscape

Adrino, wiodąca sieć reklamy mobilnej w Polsce, rozpoczyna współpracę w zakresie weryfikacji widoczności reklam (Viewability) z firmą Meetrics, dostawcą rozwiązań do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii reklamowych. ...

czytaj dalej