Lightscape

LIGHTSCAPE

Agencja Lightscape zrealizuje międzynarodowy projekt z branży designu

22 marca 2018, 11:03, Lightscape

Agencja Lightscape na zlecenie Łódź Art Center, organizatora Łódź Design Festival, zrealizuje międzynarodowy projekt, którego celem jest promocja polskiego designu w Europie i na świecie. Koncepcja zakłada m.in. kompleksową organizację dwudniowego forum „BiznesUp! design made in Poland”, przygotowanie wystawy prezentującej potencjał polskiego wzornictwa, kompleksowe działania...

czytaj dalej

Lightscape po raz drugi dla Open Source Day

14 marca 2018, 11:46, Lightscape

Już po raz drugi agencja Lightscape nawiązała współpracę z Linux Polska w zakresie obsługi medialnej konferencji Open Source Day. Agencja jest odpowiedzialna za relacje z mediami ogólnopolskimi, specjalistycznymi oraz biznesowymi, pozyskanie patronów medialnych, a także za promocję ekspertów biorących udział w wydarzeniu. ...

czytaj dalej

11. Konferencja Open Source Day – największe w Europie Środkowo-Wschodniej wydarzenie dedykowane otwartym technologiom już w maju w Warszawie

14 marca 2018, 10:21, Lightscape

Już 23 maja w Warszawie odbędzie się kolejna, 11. edycja Open Source Day. To największa w Polsce i tej części Europy konferencja poświęcona otwartym technologiom, co roku gromadząca blisko 1000 uczestników. ...

czytaj dalej

Prawie połowa konsumentów rezygnuje z zakupów online, bojąc się o bezpieczeństwo swoich danych

8 lutego 2018, 09:30, Lightscape

Według międzynarodowego badania przeprowadzonego przez Ipsos, blisko 50 proc. konsumentów rezygnuje z zakupów online ze względu na obawy związane z bezpieczeństwem dokonywanych transakcji. Jeżeli chodzi o polskich internautów, ten odsetek jest jeszcze większy, bo aż 4 na 5 osób boi się robić zakupy w sieci ze względu na ryzyko stania się ofiarą cyberprzestępstwa[1]. ...

czytaj dalej

Adrino rozpoczyna współpracę z Meetrics w zakresie pomiaru widoczności reklamy mobilnej

31 stycznia 2018, 10:00, Lightscape

Adrino, wiodąca sieć reklamy mobilnej w Polsce, rozpoczyna współpracę w zakresie weryfikacji widoczności reklam (Viewability) z firmą Meetrics, dostawcą rozwiązań do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii reklamowych. ...

czytaj dalej

Partnerstwo, które opłaca się wszystkim, czyli korzyści płynące ze współpracy sektora IT i świata nauki

10 stycznia 2018, 10:19, Lightscape

Wspieranie naukowców czy korzystanie z dorobku intelektualnego uczelni przez prywatnych przedsiębiorców nie jest nowym zjawiskiem. Dziś symbioza biznesu i nauki przybiera niespotykane dotąd rozmiary. Jak wynika z danych zebranych przez fundację Pro Progressio, w Polsce ponad 100 firm współpracuje z uczelniami, włączając się w prowadzenie zajęć na kierunkach informatycznych. ...

czytaj dalej